Friday 23 December 2011

siapa lagi tahu ?

Assalamualaikum..hai semua...

Semalam kan, aku pesbuk chat dengan one of my bff,effa...kitorang da lame gile tak chit chat chit chat.. rindu diorang juta juta lemon ! Kitorang cakap2 pasal study, pasal future.. wow! gile matured kan ? tak sangke, tak sangke... hihi..^_^

If korang nak tau, die ni doctor-to-be..awesome kan? im really pr0ud of you sayang! three years to go.. pasni aku dapat check up free la! tolong jangan jeles..hihi.. Bff aku yang lain semua pon hebat2... ira,has,ain,.. sume pon bakal jadik orang2 yang excellent! insyaALLAH... aku pulak cekgu-to-be.. aku bukan memandang rendah profession yang bakal aku masuk nnti.. tapi, aku cume rase, diorang lagi osyem! jeles2..hihi..

Yela.. nak wat macam mane, result aku kire yang paling X OK among them.. tapi.. SYUKUR2.. dapat gak further study..wee..~ tengah sebok2 dok chit chat, my sayang ni pon kuarkan satu ayat.. ni pon setelah aku puji die melambung2 la..tengok.. tengok bawah ni !


Haaa.. nampak tak?? terfikir sejenak aku.. betul jugak kate die kan? Macam mane aku boleh kat sini sekarang? Macam mane die boleh kat sane sekarang? Korang faham kan? Dah DIA tahu yang aku boleh layan budak2..dah DIA tahu ape yang terbaik untuk aku.. DIA bagi la ku lalu jalan ni.. kan? Memang betol ape effa cakap, ALLAH lagi tau.. Aku bersyukur, die bagi aku jalan ni.. ALHAMDULILLAH.. aku happy sekarang.. insyaALLAH, dua tahun je lagi aku bakal mula mendidik anak bangse.. ^_^.. through our coversation tu, effa berjaye bukak minda aku..

Korang pon mesti penah kan rase tak puas hati dengan ape yang korang achieve skang? nak2 if bende tu bukan dari hati korang sendiri.. tapi pecayalah, "DIA" LAGI TAHU !

p/s : ALLAH maha mengetahui...


now, aku sedar.. semuanya ada hikmah ^_^ doakan aku jadi pendidik yang berjaye!

cHop2 ! ni la bff aku..has,ain,ira yang still kat Malaysia la sekarang.. yang doctor-to-be tu, tengah check2 orang Arab kot kat sane.. good luck effa !





^_^ thanks for spending y0ur time..like je kalau suke ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...