Sunday 25 December 2011

...putera khalish asyraf ...

Assalamualaikum..hai semua...

Pejam celik pejam celik da nak abes da tahun 2011 ni... Wah ! next year da 22 tu... huhu... masa umur macam ni,my 2nd akak da ada 2 anak tau.. hebat kan?? hihi.. ok2.. bukan nak cite pasal kawen ok... long way to go lagi..arini aku saje2 je nak perkenalkan korang pada my darling, Putera Khalish Asyraf

COMEL sangat dia ni... serius! sangat2! tak pecaye?? tengok ni...


haaaaaaaa....... kan? comel kan??? orang cakap tak pecaya...

Kami semua panggil dia embam.. nick name.. parents dia panggil dia Asyraf.. eh eh.. lupa pulak.. Embam ni anak akak aku yang first.. baru ni la sorang anak dia.. dulu, masa dia baru lahir, aku la yang teman akak aku kat hospital..punya la hebat Embam ni dulu...nangis non stop.. da la 3 hari kat hospital.. 3 hari tu jugak la aku tak tido.. bertuah punya budak.. (tu yang terfikir tu, macam mana la anak aku nanti)..... haaa... yang ni foto dia masa first week lahir..

Comel kan?? OKEY la.. aku pon malas nak cakap banyak banyak .. let pictures tell de story... ^_^
Asyraf gr0w up ...


asyraf and his parents...idah n fami...


He loves camera !


semakin membesar dan semakin comel !


Asyraf starts to walk...


when he's sick.. kesian kan muke die...



.....posing pelik asyraf.....


ariff, aliya n asyraf.... cinta hati saya !



OKEY ! ini penting..hahaha... asyraf with me !


Asyraf sekarang ! jangan jeles.. ikot perkembangan tu... asyraf oh asyraf.. aunty pon tak pakai tab2 ni..haha...


The latest Asyraf ! picture taken yesterday....

ok ! wah! banyaknyeeeeeee gambar... haha.. korang bosan ke? hihi.. sorry.. anyway, bg aku.. tengok gambar budak2 kecik ni tak bosan.. best.. hilang tension.. nak2 bila tengok timeline die..huhu.. dari baru lahir sampai sekarang.. soooo cute ! for me la.. tak tau la korang.. ok then ! jumpe di next entry ! lots of luv...


^_^ thanks for spending y0ur time..like je kalau suke ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...