Saturday 17 December 2011

try menerai buat belog!

Assalamualaikum... hai.. hello...
First sekali, fuyyy000 untuk diri aku sendiri.. setelah sekian lame aku menyimpan perasaan, niat dan angan angan mat jenin untuk buat blog sendiri, akhirnye tercapai jugak! tahniah la yer cik ira fakhira..

Second dua kali, inspirasi yang paling kuat tercetusnye keinginan aku tulis a.k.a type blog ni sebenor-benornye dari kak long aku.. die dok sebok bebel kat aku sebab syok sgt layan muke buku! huhuhu... die bg cadangan yang lagi bernas suh aku wat blog so dat aku leh mengarot lg banyak dari komen orang tak tentu pasal... thanks sis! hahah...

Thirdly tiga kali, time aku type ni, aku dengan adik aku sebenornye.. haaaaa... ade ni ha kat sebelah... sebok tol! huhu... die la yang sebok dok repair ayat aku.. (cett.... lu baru lagi br0) huahua...

Last sekali, aku hope kekal la blog ni.. aku pon x tau ape la chechiter yang bakal aku share, tapi aku hope akan berguna la untuk aku, n semua... sekian.. ( cehh.. first time bnyk la cekadak nak bebel, tengok la nanti ek).. peace..
^_^ thanks for spending y0ur time..like je kalau suke ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...