Monday 26 December 2011

Pemberitahuan !

Assalamualaikum semua... hai...

Sebenanya nak tido da ni.. saje je nak update... letihnyeeee... tadi aku g jalan jalan ngan akak aku.. sangat penat okey ! ramai gile la orang pegi shopping.. kaya jugak orang orang Malaysia ni ek? huhu... Aku ngan akak aku boleh layan lepak kat KLCC yang kat tepi2 tiang tu.. yang boleh tengok orang kat bawah... ala... yang kat tengah2 tu.. apa nama die ek? huhu...kitorang diri kat situ, tengok orang...pehhhhhhh.... ramai gile... siap boleh nak main anggar2 ada berapa puluh, ratus ribu orang dalam bangunan tu tadi.. hihi..saje.. tunggu time nak tengok ombak rindu !
hihi..


Okey la ! Eh Eh Eh !

Lupe plak nak inform.. esok aku nak balik johor... ade keje kawen... nanti aku update bout dat wedding ok guys.. lame la kot aku tak update blog... nanti ad masa aku jumpe korang kat sini okey !




^_^ thanks for spending y0ur time..like je kalau suke ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...