Thursday 22 December 2011

macam mane ni?? macam mane ni?? macam mane ni??

Assalamualaikum semua.. hello.. hai..^_^

Mula mula aku nak tanye korang, penah tak korang alami situasi macam ni.. bile korang tengok je muke someone tu, korang rasa nak marah.. korang rasa geram je! kalau ade depan muke, da lame korang sepuk.. penah tak? kehkeh *kejam ek??

Tapi tu la hakikatnye.. aku penah rase macam tu.. dan aku admit, sampai sekarang pon aku tak boleh nak tengok muke 'alif wau ro nga' tu..geram! memang macam nak getol2 je kepale die.. hihi... sabar ira..sabar.. Apa yang buat aku rasa macam tu?? haaa... THE PAST... orang kate, telajak perahu boleh gostan,yela kan.. bleh buat back paddle.. hehe.. telajak kate, amek kau! TAK BOLEH LUPE SEH! NO REVERSE2 ! haha.. jahat tak?



Sebenanya, aku da cube nak lupekan ni semua.. tapi once aku tengok je muka 'alif wau ro nga' tu.. aku rase eiiiiiiiiii.... jadi nak marah balik.. mula la teringat apa yang die penah buat dulu.. it was unforgettable!

What? do forgive and forget? NO WAY ! tu la yang akan aku rase bile nak try maafkan die.. ish3.. aku tau tu hasutan syaiton nirrajim.. tapi, its normal for me as human..

Berdosa kan aku? hmm.. aku tau.. selemah lemah manusia, adalah manusia yang tak boleh mengawal marahnya.. tapi tula.. memang tak boleh.. aku rasa macam nak cakap je kat die, aku sangat sangat sangat sangat sangat marah kat die.. tapi aku ni bukan jenis yang outspoken.. aku nak die yang sedar sendiri kesilapan die.. tapi, sampai bile ek die nak sedar? Nasibla 'alif wau ro nga' tu jauh dari aku.. kalau tak.. TAK TENANG! huhu..

Aku memang cukup marah kat die, tapi on the other hand, aku rasa macam " ish..sampai bile nak macam ni?" aku sendiri pon tak suke aku macam ni.. macam mane ni?? macam mane ni?? macam mane ni?? Ya Allah.. keluarkan lah aku dari perasaan marah ni.. The best way buat mase ni, aku rasa nak buat dono je..bertahan ira... tengok la nanti.. kalau jumpe jalan penyelesaiannye..ermm.. hope so.. doakan yer..

p/s : tak bertujuan nak mengaibkan sesape..please do advice me kalau korang tau care paling baik..^_^
^_^ thanks for spending y0ur time..like je kalau suke ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...